Hem-hem till familjen

För första gången på länge spenderar jag nu ett helt veckoslut på hembygden. Brorsan for hem igår redan, så jag trodde jag skulle hamna åka hem ensam. Men sen visade det sig att Spikey skulle hem med bil så jag fick åka med henne. Det blev mycket skratt och snack  samt resulterade i en jättefin roadtrip!

Det går tyyyyyysen!

Väl hemma väntade hela familjen, attiraljer från S/S Turso, en deliciös middag och fin-fina örhängen ända från Swaziland. Nu stänger jag ner och njuter av sällskapet istället.

1 kommentar

Filed under Allmänt rådd

One response to “Hem-hem till familjen

  1. Pingback: Lazy Sunday.. « Madness

Kommentera gärna!

