Men för helvete!

Det hjälper tydligen inte att ignorera, stirra tyst tillbaka eller avfärda dina närmanden med negativ respons. Då det inte verkar gå hem på annat sätt så prövar jag nu på att skriva ut det:

Sluta tafsa på mig! Om jag vill ha närhet så visar jag det, annars är jag för fan inte intresserad. Så sluta hippla, fattar du?

Några gånger har du försvarat dig med att det bara är på lek. Nej, det är det inte. Lek skall vara ömsesidigt och konstrueras i samförstånd. Jag har ingen som helst vilja att leka med dig. Sluta tänka enbart på dig själv och endast fokusera på vad du vill; jag är en tänkande och kännande individ med egna åsikter, egen vilja samt egna värderingar och kräver att bli respekterad som sådan!

Om du av någon orsak tror att du kan vinna min gunst genom att ta på mig, så tror du fel. Så djävla fel! Om jag inte har gett dig lov så har du perkele inget att göra med min kropp.

 

Long story short in English: sod off!

Lämna en kommentar

Filed under Arg

Kommentera gärna!

