Uppsatsdags!

Aldrig lär jag mig! Här har jag suttit, framför datorn, ända sedan 07:30 idag morse. Den enda gången jag lämnat lägenheten var för att gå över vägen till kursbibban, då den öppnade, för att förhoppningsvis äntligen få tag på kurslitteraturen som jag behöver för min uppsats. Mission accomplished!

Photo: Ibland lönar det sig att stiga upp extra tidigt och gå till kursbibban precis då de öppnar!

Om jag hade en långärmad skjorta på mig skulle ärmarna vara uppkavlade för länge sedan. Nåja! Två sidor och två timmar kvar tills deadline, det skall nog gå bra.

Signerat: en som skriver mest (och bäst?) under press.

Lämna en kommentar

Filed under Böcker FTW!!, Uni

Kommentera gärna!

