Dödslinjer

Utpustning!
Skriver så att fingerspetsarna ömmar. Har skrivit så i snart en vecka och det har gett resultat: endast två större deadlines kvar.

Bjuder på ett kort utklipp, gällande kvinnor och teknik:
”…Personligen måste jag erkänna att jag aldrig förstått varför webbsidor gällande teknik måste lanseras specifikt ”för kvinnor”, det bevisar endast att mannen fortfarande är normen. ”

Om jag är nöjd med denna artikel då jag lämnat in den så kanske jag kan tänka mig att publicera den även här.

Lämna en kommentar

Filed under Uni

Kommentera gärna!

