Tatuering

Jag har, så länge jag minns, varit fascinerad av tatueringar. Kanske det beror på att min pappa är tatuerad, sådär som sjömän oftast är, men det är inget jag svär på.

Som sextonåring visste jag redan några av tatueringarna jag ville ha men bestämde mig för att ta dem först då jag vuxit klart. Eller så intalade jag mig själv eftersom jag visste att jag inte skulle ha råd just då.

Numera borde jag väl ha vuxit klart, på längden i alla fall, och jag är fortfarande lika fascinerad. Så, som det nu ser ut är det så småningom dags att gadda in korpen Hugin! Lägger antagligen upp en bild senare då jag ritat klart.

2 kommentarer

Filed under Allmänt rådd

2 responses to “Tatuering

  1. Super! Jag var länge rädd för att tatuera mig men det är för sent att ångra nu. 😀

    • malinskij

      Hade jag varit rädd så har jag haft nästan tio år på mig att fega ur 😀 Måste bara kolla om jag kan ta dem där jag vill ha dem, har tyvärr en del akne-ärr.

Kommentera gärna!

