Projekt 1, del 1.

Efter helgens äventyr är det dags att återvända till vardagen.

Väl hemma igen tyckte jag det var dags att gå till posten och hämta ut mitt paket, som redan väntat flera dagar på mig. Så nu när jag har gått igenom och prövat kläderna, testat hängslena och skrattat gott åt utrustningen som tydligen följde med på köpet av SA-väskan får jag äntligen påbörja ett flertal projekt. Här kommer projekt nummer ett: måla om landstigningskängorna!

Projekt

Det här är någonting jag aldrig förr testat på. Skulle hellre ha tagit sprayfärg men rött var inte ett av färgalternativen bland sprayfärgerna och jag kände att fluffrosa kanske inte var en passande färg, för mig i alla fall. Hoppas bara att det ens blir någorlunda bra! Någon som har prövat på att färga läder tidigare?

Lämna en kommentar

Filed under Projekt, Pysslerier

Kommentera gärna!

