Projekt 2, del 1.

De som känner mig vet att jag har en tendens att syssla med en mängd olika saker på samma gång.

Så, medan projekt 1 står och torkar mellan varven fann jag det lämpligt att börja fundera på projekt nummer två: en chekoslovakisk fältskjorta som kostat mig hela fem euro. Problemet med skjortan är att den är tänkt för karlar, så med mitt bystmått så är det tänkt att jag borde vara en mycket lång karl.

Projekt 2

Men nu är jag ju inte det, så då återstår beslutet:

Lämna en kommentar

Filed under Projekt

Kommentera gärna!

