Tatueringsförberedelser

Fem dagar kvar tills jag ligger på bänken medan de andra studenterna åker pulka och dricker mintkakao. Fem dagar tills jag i timtal lyssnar till surrandet av maskinen som fyller min hud med bläck. Jag ryser av bara tanken och längtar.

Jag har idag försökt förbereda mig genom att köpa några stora t-skjortor från herravdelningen, eftersom de är de enda som sitter tillräckligt löst i ryggen. Dessutom har jag införskaffat nåt jag för många år sedan äcklades av och svor på att inte pröva: en så kallad ”Invisible bra”. Måste bara erkänna hur sjukt roligt jag hade då jag plockade upp behån ur förpackningen, kände på den och tänkte ”M’mmmm, silikonbröst!”. Skrattade som en dåre, alltså har denna silikonbehå högt underhållningsvärde. Förutom att den är underhållande så är jag förvånad hur bekväm den är och hur bra den sitter, tror dock jag ska testa den litet längre och mer ”in action” än bara hemma för att veta vad den verkligen duger till.

Har en liten idé om att måla/skriva nåt på t-skjortorna, måste bara tyvärr tvätta och torka dem först innan jag kan greppa penseln..

Lämna en kommentar

Filed under Fjanterier, Projekt

Kommentera gärna!

