Sann kärlek

Första gemensamma morgonen med Hugin idag! Är intressant att se hur vi håller på att vänja oss med varandra, hittills har allt gått bra. Bättre ”alla hjärtans dag”-present än detta hade jag inte kunnat ge åt mig själv.

Eftersom så många skrikit efter bilder lägger jag nu upp några här. Jag vill påpeka att jag inte tänker lägga upp dessa bilder på Facebook p.g.a. deras rättighetspolicy, men det är okej att länka till min blogg där ifall ni vill visa bilderna åt någon bekant.

Slutligen ber jag er hålla i minnet att tatueringen är mindre än ett dygn gammal och fortfarande väl infettad på bilderna. Sju timmar var mer än väl värt det!!

Min favoritbild hittills

Min favoritbild hittills.

Närbild av ekgrenen.

Närbild av ekgrenen, i ett försök att visa detaljerna.

Stort tack till artisten Tuula och tack till min ”vårdare” och fotograf Jessy!

2 kommentarer

Filed under Pysslerier

2 responses to “Sann kärlek

  1. Ojojoj vad snygg den blev!! Shit, 7 timmar!

  2. malinskij

    Tackar! Detaljerna syns lite dåligt på bild, den är ännu snyggare i verkliga livet. 😉
    Jo, sju timmar av ”stryk”. Även shopägaren var förundrad över hur länge och hur mycket jag tålde, de sista timmarna kom han om och om igen och tittade till mig med kommentarer som: ”Sä vaan jaksat ja jaksat…”. Tatueraren hade inte heller trott att vi skulle få hela klar på en gång men eftersom jag varken fick svindel eller illamående så gick det galant!

Kommentera gärna!

