Förvärvspolicy eller mediaplan

Älskar kurser och uppgifter där jag får använda min fantasi! Just nu håller jag på att skriva en förvärvspolicy för ett bibliotek som inte existerar, annat än i mitt huvud. Så mycket att hitta på, så där som:  bakgrund, ort och ortsbeskrivning, befolkning, bibliotekets inriktning samt värden och värderingar.

Behövde dock en liten paus mitt i skrivandet och ansåg att det vore kul med lite färg i köket, så jag gick och köpte blommor:

Tulpaner

Lämna en kommentar

Filed under Uni

Kommentera gärna!

