Textproduktion på löpande band

Just nu känns det som om jag bara spottar ur mig text efter text efter text. Igår fem sidor resurshantering. Idag en sida fantasy. Ikväll och imorgon x antal sidor informationssökning. Som tur är gav föreläsaren en mycket givande uppgift, vi får söka information om valfritt ämne! Så nu skall jag använda mina nyförvärvade kunskaper att gräva i Nelli-portalen efter fornnordiska och vikingatida kunskap.

Samtidigt som jag ser fram emot informationssökningen hoppas jag att det blir lika soligt imorgon som det var några timmar idag. Då skulle jag kanske hinna mig ut en sväng, fastän jag ännu borde akta mig för att svettas.

 

2 kommentarer

Filed under Uni

2 responses to “Textproduktion på löpande band

  1. Oj kan du dela med dig av lite textproduktivitet till mig också?! 😉

Kommentera gärna!

