Hej då Herr Muskelknutte!

Haha! Inget mer ”sneak-a-peak” in i sovrummet för grannarnas del längre!

Eftersom mitt mindre sovrumsfönster vetter mot söder, och därmed mot grannarnas balkonger, har det nu och då hänt att vi alla fått se litet mer än vad som kanske är sedvanligt för det finska folket. På senaste tiden har jag dock haft en mycket flörtig och till synes väldigt kroppsfixerad herreman på tredje våningen som jag börjar få nog av.

Som om det inte räckte som orsak har duktiga trädgårdsarbetare har fällt en massa träd och sly längs med stigen ovanför huset. Så alla hurtbullar och universitetstuderande som går där ser rakt in i sovrummet. Dessutom har solen börjat skina igen och bländar mig då jag sitter vid datorn. Så kunde jag ju inte ha det, så jag frostade hela fönstret.

No more Mr Muscle!

No more Mr Muscle!

Tog bilden innan jag frostade vädringsfönstret, så att man tydligt ser skillnaden mellan vad som syns och inte syns in. Nu var det slut på det roliga!

2 kommentarer

Filed under Fjanterier, Projekt

2 responses to “Hej då Herr Muskelknutte!

  1. Jag är fascinerad över alla dina knep! Vi borde göra samma med vårt vardagsrumsfönster, som vetter rakt mot grannhuset. Tidigare bodde en kille där, som tydligen hade en djupt förhållande med sin spegel och sina magmuskler. Idag bor där istället en tjej, som gillar att traska omkring utan blus 😛

    • malinskij

      Det var faktiskt förvånansvärt lättfixat, tog inte alls lång tid och var billigt (ca. 5 € för detta fönster), så det är nog något jag rekommenderar om ni vill ha lite mindre insyn.

Kommentera gärna!

