Bilderbok & bokbilder

Försökte göra mitt bästa för att inte släpa hem 5 nya hyllmeter med böcker från Sverige.. Gick relativt bra denna gång.

hög

En liiiiten fin hög.

Bröt några kedjor.

Bröt några kedjor.

Fick fin-fin kvalitetsläsning från universitetet.

Fick fin-fin kvalitetsläsning från universitetet.

Hittade både barn- och ungdomsböcker från Lilla Piratförlaget.

Hittade både barn- och ungdomsböcker från Lilla Piratförlaget.

Två böcker jag saknat i min samling, från SF-bokhandeln.

Två böcker jag saknat i min samling, från SF-bokhandeln.

2 kommentarer

Filed under Uni

2 responses to “Bilderbok & bokbilder

  1. Robin Hobb. Cool. Alltså de andra böckerna också. Men Hobb…

    • malinskij

      Jo, har letat efter dessa två (på engelska och i pocketformat) sedan jag köpte första delen i slutet av -06. Gissa om jag var glad då SF hade dem inne! Har dock Ingå bibliotek att tacka för att jag alls hittade Hobb; gick med huvudet på sned och läste bokryggar en dag då jag hade slött och fastnade för dödskallen på pärmen. Kärlek vid första ögonkastet, som djupnade ju mer jag läste.

Kommentera gärna!

