Äntligen!

Äntligen, äntligen kom dagen då Martrådar av Mia Franck släpptes!

Maran kommer...

Maran kommer…

Jag såg givetvis till att vara en av de första som införskaffade detta väntade verk, fast jag egentligen satt köpstopp på böcker för den här våren. Detta var dock en bok som jag visste att jag inte kunde missa, fullständigt otänkbart.

Om ni inte får tag på mig i helgen så undra inte vad jag gör.

(Till nivetvilkaniär: Om ni inte ”får” tag på ”mig” i helgen så undra inte vad jag ”gör”.)

4 kommentarer

Filed under Böcker FTW!!

4 responses to “Äntligen!

  1. ”Hoppas” du kan ”läsa”. Gör ”jag”.

  2. Du läser ”boken”. Jag ”förstår”.

Kommentera gärna!

