Mini-paus eller post-postrodd.

Medan jag skriver vidare på mina texter tar jag en liten mini-paus och försöker vila upp mig. Har känt av sommarflunssan i en veckas tid och sku helst inte hålla kvar den. Ger er istället några bilder från lördagen att titta på:

Inte helt fel med sol medan vi väntade.

Den mest tajta målgången..

Den mest tajta målgången..

En favoritbild.

En favoritbild.

Syntes på långt håll att detta var de vi väntat på. Väldigt egen stil..

Syntes på långt håll att detta var de vi väntat på. Väldigt egen stil..

Precis efter målgång. Roddarna dolde sig väl.

Precis efter målgång. Roddarna dolde sig väl.

Måste erkänna att jag är imponerad av alla som klarar sig över Ålands hav i denna tävling, det i sig är en otrolig prestation!

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt rådd

Kommentera gärna!

