Tatueringslust

Igår satt jag med en sex år yngre person och diskuterade tatueringar och piercingar.

Det slutade förstås med att vi hade skissat ihop en färdig tatuering, baserad på fyra olika idéer. Kändes otroligt givande att kunna hjälpa och att personen blev så himla nöjd med slutskissen, som nu skall placeras någonstans där den syns varje dag.

För min del blev jag taggad på att fortsätta på min egen tatuering. Hugin väntar tålmodigt på att få sällskap av Munin.. Längtar till hösten nu.

2 kommentarer

Filed under Funderingar

2 responses to “Tatueringslust

  1. Åååh, härligt att hjälpa nån med tatuering! Själv gav jag också en idé till syrrans kommande tatuering, och hon tyckte det var awesome 🙂
    Jag har en kompis som vill ta sin tatuering nu så snabbt som möjligt, så kommer åtm på en dagsresa till Åbo, och tar kanske kanske själv också nån spontan, liten tatuering 🙂

    • malinskij

      Åh, det måste verkligen kännas speciellt; att ens syster kanske tatuerar nåt man hjälpt med. ❤
      Åbo-resor kan vara farliga.. 😉

Kommentera gärna!

