Galen vecka..

Denna vecka har gått i arbetets striktaste tecken. Tappade bort vad det var för veckodag och kändes som om jag inte gjorde nåt annat än ugglade på Ög. Men jag jobbar gärna lite extra den här veckan för att få lite mer ledigt nästa vecka, då skall jag försöka satsa på syskontid.

I övrigt är jag mycket nöjd med att vara kattvakt på min fritid. Båda katterna är väldigt egna. Är dock övertygad om att jag aldrig tidigare sett en så här liten men fullvuxen katt tidigare:

Lola

Skrivandet går dessvärre mindre bra i närheten av katterna, har jag märkt. Zlatan vill buffas och pratar konstant med mig medan Lola helst vill ligga på min mage eller på bröstet.

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt rådd

Kommentera gärna!

