Loppis-onsdag

Loppis på jobbet är aldrig fel, speciellt då man får vara med och ställer upp saker. Då ser man på förhand vad allt som finns och kan reservera saker. Farligt, farligt..

Trots att det fanns mycket fint så lyckades jag hålla i slantarna rätt bra den här gången. Några böcker hittade jag dock, för en ynka euro styck:

Fagerholm

Jag menar, vem kan motstå en bok med texten ”blod och tarmar” på pärmen? Så hittade jag också , vilket kändes betydligt mer random: en skyltdocka.

skyltdocka

Hur jag ska få den tillbaka till Turgundulu är ett senare problem..

Lämna en kommentar

Filed under Pysslerier

Kommentera gärna!

