Cruising och trädklättring

Igår hade jag det stora nöjet att få cruisa omkring på stan i en Ford Galaxie -63, tillsammans med underbara bekanta (i mycket varierande ålder). Konstaterade att jag borde skynda mig på att skriva klart en best-seller så’t jag så småningom kunde skaffa drömbilen..

Väl hemma från cruisingen, medan allihop ännu var iförda tidsenliga kläder, jagade hunden upp ena katten högt upp i en tall. Och ja, hur brukar det gå då katter klättrar allt för högt? Där satt den på andra grenen från marken och skrek.. Så jag tog stegen och klättrade upp efter den. Jessy, kattens ägare, hade tydligen roligt åt min utryckning och tyckte det var bra att föreviga stunden:

Klättra

Tack för det, Jessy!

2 kommentarer

Filed under Allmänt rådd

2 responses to “Cruising och trädklättring

  1. Haha! Vilken bra bild! 😀 Shtaki kisun, som tur blev allt bra 🙂

    • malinskij

      Jo tack, tyckte den var fin! Är ju inte allt för ofta man får ”in action”-bilder. Men jo, allt gick bra med katten; eftersom jag klättrade upp så vågade han komma emot, neråt. Då han var inom räckhåll så tog jag honom, lade honom på axeln (därav läderrocken) och klättrade ner.

Kommentera gärna!

