Utfärd med Inga-Lån

En fördel med att jobba morgonskift är att en slutar rätt tidigt. Då kan det hända saker, som t.ex. att en far på spontan båtutflykt (vågorna till trots). I detta fall tror jag att bilder säger mer än ord:

Naturreservat

Tollingarna

Ön sprängdes sönder och ser idag ut såhär, sakta men säkert tar naturen tillbaka.

Ben, härliga ben.

Ben, härliga ben.

Öppet hav ändå från Sveariket = höga vågor.

Öppet hav ända från Sveariket = höga vågor.

Fanns också många små pottar, som sig bör.

Fanns också många små pottar, som sig bör.

Hårt.

”Sa du sten?”

Högsta punkten!

Högsta punkten!

Har jag sagt att jag gillar skärgården? Inte?

Har jag sagt att jag gillar skärgården? Inte?

Så är det nåt speciellt med lav också.

Så är det nåt speciellt med lav också.

En en. Enar är också fina.

En en. Enar är också fina.

Lämna en kommentar

Filed under Pysslerier

Kommentera gärna!

