Färg eller inte?

Färg eller inte?

Det är frågan som snurrar runt och runt i skallen. Prövade färglägga Hugin med hjälp av mina galna paint-skillz. Väljer dock att skona er kära läsare från den åsynen utan delar istället två bildlänkar: en då Hugin precis blivit färdig och en annan, färglagd, skapelse av samma artist.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=312897712146781&set=pb.140047526098468.-2207520000.1379079583.&type=3&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=280118992091320&set=pb.140047526098468.-2207520000.1379079586.&type=3&theater

4 kommentarer

Filed under Funderingar

4 responses to “Färg eller inte?

  1. Jag är förtjust i Huginn utan färg. Men visst är den andra fin också. 🙂

    • malinskij

      Det är ju det som är problemet: jag är nöjd med hur Hugin ser ut just nu men samtidigt undrar jag om inte det sku kunna se häftigt ut att göra honom blå medan Munin blir rödskiftande.. ARGH!

  2. anna6789

    Tyckte att det blåa tog över i den andra bilden, speciellt då den var fotad från sidan och i dagsljus. Det tyckte jag inte var så snyggt. Men med lite mindre av det blåa lite här och där kan det bli fint särskilt om du sen vill att Munin skall bli rödskiftande. Skulle köra utan färg tills du har dem båda och kan sedan bestämma om du vill färgsätta dom. På så sätt växer och utvecklas din tatuering över en längre tid.

    • malinskij

      Tänkte ha det som nödlösning ifall jag inte kan bestämma mig: göra Munin svart-vit och sedan nån gång i framtiden fundera om jag vill färglägga eller inte. ”Växa” och ”utvecklas” lär ju nog mina tatueringar göra. Det kommer flera.. 😛

Kommentera gärna!

