Fylla bokhylla, del 2

Fortsätter på temat med att fylla min bokhylla.  Igår besökte jag  Satu & Ludvig med en liter glass och fick kladdkaka samt böcker i utbyte (+ en massa tuggmärken i händerna).

Idag fortsatte Satu och jag med att gå till Akademens ”Fel-i-huvu-dagarna”, där vi hittade en hel del intressant.

Alice Munro

Passade på när en nu ändå kunde få två Nobel-verk för 9 €..

En ny som jag vill ge en chans åt och en klassiker jag länge velat ha.

Som vanligt så fick vi båda begränsa oss och inte köpa hem halva butiken. Pluspoäng till killarna som högljutt tänkte köpa Murakami med motiveringen ”nu när han strax vinner”. Tyvärr krossade vi deras illusion rätt kvickt och visade dem istället vägentill Munros böcker, en liten bit bort.

2 kommentarer

Filed under Böcker FTW!!

2 responses to “Fylla bokhylla, del 2

  1. Jag gillade Westös nya, måste jag säga 🙂

Kommentera gärna!

