Keep on rocking

Wow! Har det verkligen gått ett år redan? Idag är det nämligen andra gången som Internationella flickdagen firas.

För ett år sedan berättade jag här litet mer om dagen och hur jag valde att uppmärksamma den. Idag har jag följt upp samma tanke och klätt mig i gurlesque anda, precis som ifjol. Samtidigt har väldigt mycket hänt under året som gått; det är med glädje och stolthet som jag blickar bakåt.

Så, för att fullfölja det jag ämnar att bli en tradition: här är dagens gurlesque-outfit.

Jag är jag

Färger!!

armband

Tycker att armbandet jag gjorde hos Regnbågsfyren (under Kulturnatten) lämpade sig ypperligt idag, så himla fantastiskt! Passar även på att använda mitt allra första halsband: en nallebjörn.

Ou yeah!

Suddigt rött kaos

Keep on rocking it, girl!

Lämna en kommentar

Filed under Pysslerier

Kommentera gärna!

