Tillbaka

Sådär, nu är jag tillbaka i Turgundulu men har inte riktigt hunnit ”landa” ännu. Det lär ta ytterligare några dagar. Jag hann inte ens närapå träffa alla jag sku ha velat och de härliga människorna jag såg, såg jag allt för kort stund. Så blir det lätt då en har enbart 48 timmar på sig.

Nu kallar verkligheten igen med jobb, skrivande och gradutankar. Håhhåh..

Nåja, det var skönt så länge det varade och det finns mycket spännande att se fram emot denna vecka.

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt rådd

Kommentera gärna!

