Scheman och (o)tur?

Plötsligt händer det som en gått och väntat på: nästa månads arbetsschema dimper ner i inboxen.

Alla turer passar ypperligt, åtminstone för min del. Väntar nu på att de andra två kvällsarna ska svara och ge sitt utlåtande. Så lite måste jag ännu vänta men sen, sen ska jag försöka reservera tid till tatueraren under den längsta ledigheten. Har redan varit i kontakt med henne och frågat om hon vill ta sin an att fortsätta på mina korpar. Längtar efter att ge en kompis åt Hugin.

Om schemat håller så kan jag också planera mitt NaNoWriMo:ande bättre, vilket sku vara skönt. Tror nämligen att jag behöver konkreta strukturer för att det verkligen skall bli till nåt, vet hur det gick ifjol.. Nåja, nu ska jag fortsätta att bunkra upp och preppa inför kvällens skrivkurs.

2 kommentarer

Filed under Projekt, Skrivande

2 responses to “Scheman och (o)tur?

  1. En kommentar! (Fortfarande vill den ha min mejl, men jag klagar inte. Den minns att jag varit här tidigare och vilken jag använde då)

    • Vilken överraskning 😀 Tack! Men äsch då, jag trodde att WP och jag hade rett ut det här redan, att vi lagt det bakom oss och skulle fokusera på nuet och framtiden. Tur ändå att WP har bra minne, det underlättar.

Kommentera gärna!

