Snart halvvägs

Natten till idag nådde jag 20k-gränsen i mitt NaNoWriMo:ande.

Förutom min kandidatavhandling så undrar jag om jag tidigare har skrivit någonting så här långt. Nåt som är sammanhängande och följer kronologisk ordning då alltså. För mängden ord är är inte egentligen så huisig i sig men tanken på att allting hör ihop är ny.

Det som känns än mer främmande är att tänka att jag efter dagens skrivande borde vara ganska nära 25k, vilket är halvvägs i ordmängden. Därefter är det nerförsbacke, försöker jag intala mig själv. Återstår att se.

Lämna en kommentar

Filed under Skrivande

Kommentera gärna!

