Träfftisdag

Sent skrivande leder till sent sovande. Hade nästan fått styr på rutinen, återvände till Turgundulu = allt upp och ner igen.

Tur nog var denna tisdag full med trevliga ting. Hann träffa äldsta systeryster och talade gradu, mest hennes och inte min obefintliga. Skrivträffen som följde var också pepp, kändes skönt att kunna läsa min text utan svårigheter. Det var dessutom en råversion som jag korrat efter att jag lämnade in den, något jag tidigare skulle ha haft ytterst svårt för att läsa upp. Troligtvis hade jag låtit bli. Men inte nu längre.

Och det känns bra. Trots att det ikväll igen blir sent skrivande.

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt rådd

Kommentera gärna!

