P(r)eppar

Innan dagens jobb satsade jag på att bunkra upp med 12 kg mat för imorgon och hela veckoslutet. Kändes ovant att köpa på mycket mat på en gång.

Imorgon mellan 9-13 har ämnesföreningen Prosa sin legendariska och (snart) traditionella brunch. Förra året var en succé och jag misstänker att det blir ännu bättre i år.

Det hela passar mig ypperligt, imorgon är en dag då jag behöver dunderladda ordentligt. Imorgon är det nämligen dags att lägga sig på bänken och gaddas igen. Är sjukt pepp, ska bli intressant att se vad Tuula ritat åt mig. För; jag har inte ens sett en skiss av min nästa tatuering. Jag krävde endast en sak av tatueraren, att  Munin blickar mot Hugin. D.v.s. att de kommunicerar. Resten är upp till Tuula, hon fick helt fria händer. Har svårt att vänta de återstående tretton timmarna, nu i skrivande stund.

”Lyckligtvis” har jag fler förberedelser att fixa med, så jag lär inte gå sysslolös.

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt rådd

Kommentera gärna!

