Försök till skrivdag

Idag borde det skrivas, skrivas, skrivas. De senaste dagarna har jag halkat efter i Nano:n, nu är det dags att skärpa sig igen. Visst har jag skrivit en del men jag har inte orkat uppdatera min wordcount.

Tur nog hade jag skrivit mer än behövligt under några dagar så jag är inte allt för långt efter men om jag nu låter det fara så står jag med 15 k ord kvar att skriva på de sista dygnen. Och det sku jag helst inte göra. Så, med ömmande rygg, tidvis sittande och tidvis liggande på mage ska jag nu försöka ta ifatt sprintarna. Håll tummarna.

Lämna en kommentar

Filed under Skrivande

Kommentera gärna!

