Överdos

Överdos av fluffighet. Kan en hamna på sjukhus av det?

Fullkomligt älskar de nästan dagliga besöken av ekorren. Ser den oftast från mitt rum, där jag sitter vid skrivbordet. Plötsligt kilar något kvickt förbi, längs med balkongräcket. Blicken dras dit. Där sitter Ratatosk och gnagar på en äppelbit. Pälsen har nu skiftat färg helt och det är tydligt att ekorren mumsat i sig tillräckligt inför vinterns kyla. Fantastiskt fluffig, rund och go’!

Ekorren

Bli sen inte förvånade om det finns ekorrar med i mina skriverier..

3 kommentarer

Filed under Fjanterier

3 responses to “Överdos

  1. Anonym

    Ett litet stalltroll!!

  2. Anonym

    H. Söstra di (varför i världen blev jag o synas som anonym??)

    • Mycket bra fråga.. Kan det vara ett resultat av att jag försökte ändra kommentarfältets inställningar? Sådär så’t folk inte behövde ge e-post eller så?

Kommentera gärna!

