Blogg100 = 3/4

75 dagar i sträck. 75 blogginlägg.

Det är saldot idag, då tre fjärdedelar av Blogg100-utmaningen har avklarat. Så här långt har allt gått bra, fastän jag är långt ifrån nöjd med alla inlägg. Meningen med utmaningen är ändå inte att skriva hundra fantastiska inlägg utan att få in vanan att skriva varje dag. Regelbundenheten.

Så nu är det bara slutrakan kvar: 25 dagar till. Jag måste erkänna att jag är osäker på om det kommer att gå, det är mycket som är osäkert gällande juni ännu. Samtidigt vill jag inte ge upp, inte då jag kommit så här långt.

Lämna en kommentar

Filed under Skrivande

Kommentera gärna!

