Pust!

Så!
(Varning för långt svammelinlägg.)

Har de senaste dagarna haft en obehaglig spänning i kroppen. Tankar gällande sista arbetsdagen på bibban. Att fara och tala med big boss. Stressen som uppstår då firman inte hör av sig på en vecka, inte ett ord sedan jag lämnade in min beställning, i kombination med att jag snart lämnar orten. Att förhandla med en underbar kompis, som erbjuder sig att lösa ut beställningen åt mig. Därav gårdagens bloggtystnad.

Men nu, äntligen! Äntligen kan jag pusta ut. Stressade iväg för att lämna tillbaka nyckel och talade med stora chefen. Visade sig vara riktigt skoj. Dessutom fick jag ett pling på telefonen att mitt paket fanns att hämta på Posten. SUCCESS! Hade det kommit ett dygn senare skulle jag inte ha hunnit lösa ut det och därmed inte få en del arbetskläder med till holmen.

Just nu är jag så himla lättad. Känns bra att nu med glädje kunna städa, reda upp och packa. Dricka kaffe förstås också. Känns som om jag svamlar nu men jag skyller på lättnaden i kroppen.

Tack och förlåt.

Lämna en kommentar

Filed under Hänt

Kommentera gärna!

