Bokbabbels Tove-helg

Jag måste erkänna att jag skrivit jättelite den här sommaren. Mest korta anteckningar och grova drag. Det känns inte alls bra.

Plötsligt insåg jag att jag anmält mig till Bokbabbels ”Tove Jansson-bloggmarathon”, ett ypperligt initiativ!

Nu måste jag alltså skriva något. Att få igång maskineriet känns lite smårostigt men väldigt nödvändigt. Frågan är vad jag ska välja att skriva om: första minnet av mumin, en viss litteraturvetenskaplig essä eller något annat? Får se, får se..

2 kommentarer

Filed under Skrivande

2 responses to “Bokbabbels Tove-helg

  1. Turordningen klar, hinner dock inte få länklistan klar innan jag ska på jobb, men det kommer det kommer!

Kommentera gärna!

