Ettan

Nu är den första gradupresentationen, ettan, inlämnad. Känns både spännande och lite pirrigt men nog mest spännande.  Ska bli intressant att få lufta mina tankar så här långt och se vad andra tycker om dem.

Det är en vecka kvar till laudaturseminariet, misstänker att den kommer att gå fort. Har en massa böcker som jag inte hann läsa klart tills idag, andra väntar på mig i Åbo.

Som belöning för att ha nått dagens mål tänker jag snart gå till posten och hämta mitt bokpaket, innan det är dags för Feministparaplyets styrelsemöte. Tanka kaffe kan också vara en idé. För kaffe är alltid en bra idé.

3 kommentarer

Filed under Hänt

3 responses to “Ettan

  1. Eva

    Jee, duktigt duktigt. Ska också snart klicka iväg lite metod-skriverier som skall behandlas på nästa veckas semi.

Kommentera gärna!

