Eremit med flit

Vad behövs då en tänker isolera sig i tre veckor, ute i en skog? Det är vad jag frågat mig själv i två veckor nu.

Det är nämligen det jag tänker göra imorgon. Fly från ”stan”. Till en stuga. I en skog. För att mata en katt.

Och för att förhoppningsvis tvinga mig själv att fokusera på gradun mer intensivt.

Har ingen hört av mig innan mars så får ni gärna skicka ut någon att leta.

Ha det gott!

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt rådd, Gradu, Skrivande

Kommentera gärna!

